Termeni și condiții cu privire la prestarea de servicii
Încheiat între:
IKIDS EVOLUTION CENTRE SRL
Și
Părinte/ Reprezentant Legal, cu datele specificate în anexă ce conține datele și semnăturile acestora.
Preambul
Având în vedere faptul că Părintele/ Reprezentantul Legal, după ce a luat la cunoștință de toate condițiile oferite de IKIDS EVOLUTION CENTRE SRL, de toate cerințele, de condițiile de colaborare și înțelegând că toate aceste condiții și reguli pot fi modificate în funcție de situațiile apărute, și-a exprimat acordul cu privire la înscrierea elevului la IKIDS EVOLUTION CENTRE SRL,
A intervenit prezentul contract prin care părțile au convenit următoarele:
ARTICOLUL 1 - OBIECTUL CONTRACTULUI
1.1. Asigurarea de către IKIDS EVOLUTION CENTRE SRL, în favoarea copilului, a serviciilor educaționale aferente grupei de vârstă în care a fost încadrat Copilul.
1.2. Fiecare atelier va fi structurat pe grupa de vârstă și nivelul de competență și va avea durata specificată pe site după cum este cazul.
1.3. Cursurile ce fac obiectul prezentului contract sunt detaliate pe site, acestea putând fi schimbate pe durata contractului, în funcție de necesitățile Copilului și de evaluarea personalului didactic și sau/administrativ. Încadrarea Copilului în grupă se va face, după caz, în urma unei evaluări inițiale de către personalul didactic calificat.
ARTICOLUL 2 – CONTRAVALOAREA SERVICIILOR CONDIȚIILE ȘI MODALITĂȚILE DE PLATĂ
2.1. Contravaloarea cursurilor este detaliată pe site-ul CENTRULUI EDUCAȚIONAL.
2.2. Părintele poate alege abonamente lunare sau per atelier individual, unde este cazul.
2.3. Contravaloarea cursurilor se achită în prima zi a fiecărei luni, prin virament bancar, plata cu cardul sau în numerar. În cazul în care Copilul nu poate participa la curs, are posibilitatea de a recupera cursul pierdut în termen de 1 (o) săptămână.
2.4. Părintele se obligă să notifice CENTRUL EDUCAȚIONAL cu cel puțin 24 de ore înainte de începerea atelierului în cazul în care Copilul nu va putea participa la acesta. În caz contrar, Copilul nu va recupera atelierul respectiv și Părintele nu este îndreptățit la rambursare sau la recuperarea respectivului atelier.
2.5. În cazul în care, din motive obiective, nu este posibilă recuperarea atelierelor în termenul specificat în clauza 2.3 de mai sus, CENTRUL EDUCAȚIONAL se obligă să extindă durata abonamentului pe o perioada care să acopere efectuarea atelierelor pierdute, dar care să nu depășească 7 zile calendaristice. Dacă, din motive întemeiate, părintele nu poate anunța cu minimum 24 de ore înainte de anularea atelierului, Centrul Educațional își asumă să depună toate eforturile necesare și rezonabile pentru a remedia această situație.
ARTICOLUL 3 – OBLIGAȚIILE IKIDS EVOLUTION CENTRE SRL
3.1. Să presteze activitatea instructiv-educativă în afară orelor de școală și să asigure materialele necesare desfășurării activităților.
3.2. Să amenajeze spațiul destinat desfășurării cursurilor, care să satisfacă necesitățile unei funcționări în condiții sigure și bune a acestui proces.
3.3. În cazul în care CENTRUL EDUCAȚIONAL se află în imposibilitatea de a susține un atelier din motive personale sau medicale, se obligă să recupereze atelierul în termen de 14 zile calendaristice de la dată atelierului anulat.
3.4. În cazul în care, din motive obiective, nu este posibilă recuperarea atelierelor în termenul specificat în clauză 3.3 de mai sus, CENTRUL se obligă să extindă durata abonamentului cu echivalentul atelierelor neefectuate.
ARTICOLUL 4 – OBLIGAȚIILE PĂRINȚILOR/ REPREZENTANȚILOR
4.1. Să respecte și să îndeplinească toate și orice reguli, în condițiile și termenii prevăzuți în prezentul contract și în secțiunea Regulament de Ordine Interioară inclusă pe site.
ARTICOLUL 5– FORȚĂ MAJORĂ/ CAZUL FORTUIT
5.1. Niciuna dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/şi de executarea în mod necorespunzător - total sau parţial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege.
5.2. Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de maximum 24 de ore producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor acestuia.
5.3. Dacă în termen de 48 de ore de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract fără că vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.
5.4. Îmbolnăvirea nu constituie caz de forță majoră.
5.5. Cazul fortuit nu este exonerator de răspundere.
ARTICOLUL 6 - RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ
6.1. Fiecare parte răspunde faţă de cealaltă pentru pagubele cauzate din culpă să;
6.2. Fiecare dintre părți este în drept să solicite organelor jurisdicţionale competente obligarea celeilalte părți la plata de daune-interese pentru prejudiciile cauzate, în situaţiile în care acesta nu şi-a respectat obligațiile asumate prin prezentul contract.
ARTICOLUL 7 - NOTIFICĂRI
7.1. În accepţiunea părţilor contractante, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă va fi trimisă în mod electronic la adresa prevăzută în partea introductivă a prezentului contract.
7.2. Notificarea se consideră primită de destinatar la data confirmării de livrare a mesajului respectiv.
7.3. Notificările verbale nu sunt opozabile niciuneia dintre părţi, dacă nu sunt confirmate prin intermediul modalității prevăzută la alineatul precedent.
ARTICOLUL 8 - ÎNCETAREA CONTRACTULUI
8.1. Prezentul contract poate înceta prin:
a. expirarea termenului și realizarea obiectului contractului
b. reziliere pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale;
c. de comun acord la dată stabilită de părțile contractante.
8.2. Partea care invocă încetarea prezentului contract are obligația să notifice celeilalte părţi cauză de încetare a acestuia cu minim 14 zile calendaristice înainte de dată la care această urmează să-şi producă efectele.
8.3. Rezilierea contractului nu are niciun efect asupra obligaţiilor deja scadente între părţi.
8.4. Prevederile prezentului capitol nu înlătură răspunderea părții care, în mod culpabil a cauzat încetarea contractului.
ARTICOLUL 9 – DISPOZIȚII FINALE
9.1. Orice modificări ale prezentului contract vor fi efectuate în scris, prin acte adiționale, semnate de ambele părți.
Neînțelegerile rezultate din executarea prezentului contract vor fi rezolvate pe cale amiabilă, prin negociere între părți. În cazul în care nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile se vor adresa instanţelor judecătoreşti competențe de pe teritoriul Județului Ilfov.
9.2. Rezilierea contractului, prin acordul părților, nu stinge obligațiile dintre părți legate de executarea contractului până în acel moment.
9.3. Părinții/ Reprezentanții Legali declară că sunt de acord cu prelucrarea datelor lor personale și ale minorului, fiind informați de către Centrul Educațional că aceste date vor fi tratate confidenţial, în conformitate cu prevederile Regulamentul UE 679 din 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date. Părinții/ Reprezentanții Legali declară că au fost informați cu privire la drepturile conferite prin Regulamentul UE 679 din 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, între care dreptul de acces, de intervenţie şi de opoziţie.
9.4. Anexa ce conține datele și semnăturile face parte integrantă din contract.